A SPECIAL CONNECTION TO TOKYO
Tokyo har en helt særlig forbindelse til BLS' historie, men hvad kunne forbinde en by tusindvis af kilometer væk, med et brand i København?
EN SÆRLIG TUR
"Det er min første gang i Japan, men det føles alligevel som jeg har været her før."
Sådan starter vores kreative direktør, Besnik Miftari, sit post på Instagram, om en særlig del af hans tur til Tokyo, Japan og BLS' forbindelse til byen.
HIROKI & UNITED ARROWS
Kasketter har altid været en vigtig del af vores DNA, og Hiroki Okuda var den første til at vise BLS, at vi havde en plads i modeverden. De anerkendte hurtigt BLS' skævheder og det med at turde at gøre noget, som man ikke plejer.
På billedet til højre ses Besnik sammen med Hiroki, som var manden der fik BLS til Tokyo, og som Besnik selv skriver på sit post "Man er aldrig fremmed i en by så længe man har en gammel ven.".
"HERFRA GIK DET STÆRKT"
Vores første department store var @unitedarrows_official og herfra gik det stærkt, og det var sådan det begyndte at store stjerner som Lewis Hamilton, Timbaland og mange andre opdagede vores brand.