FAQ

Forsendelse

1. Hvor lang tid går der, før jeg modtager min ordre?

Levering :
I Danmark modtager du din ordre indenfor 1-3 arbejdsdage. Du modtager en e-mail med din ordrebekræftelse, så snart du placerer ordren og en e-mail eller SMS når ordren er afsendt fra vores lager.
Ved international forsendelse tager levering 5-7 arbejdsdage.
I travle perioder, som jul og Black Friday, kan leveringstiden være længere end normalt.

Tracking:
Når du modtager din ordrebekræftelse, modtager du samtidig et trackingnummer.
Du kan følge din ordre via dette link.

Hvis du ikke har modtaget dit trackingnummer bedes du kontakte os på support@blshafnia.com eller via denne formular.

2. Leverer I til andre lande end Danmark?

Ja, du kan se den fulde liste her:

Belgien, Bulgarien, Cypern, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Irland, Italien, Kroatien, Letland, Litauen, Luxemborg, Malta, Østrig, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tjekkiet, Tyskland og Ungarn.

Fragtprisen udregnes ved checkout.

3. Jeg nåede ikke at afhente min pakke inden 10 dage. Hvad gør jeg?

Det er dit eget ansvar at afhente din pakke inden 10 dage, da pakkeshops har begrænset plads, og de derfor ikke kan have pakker liggende i en længere periode.

Når en pakke ikke bliver afhentet i en pakkeshop, bliver den sendt tilbage til vores lager.
Når du ikke at hente din pakke til tiden, bedes du kontakte os på support@blshafnia.com eller via vores kontaktformular for at få pakken afsendt igen.
Your order will also be cancelled if you wish to change to another size.

To change your order, you must make a new order on our website with the correct style and size.
We aim to pack your order right after placing it as we strive to deliver all orders as quickly as possible. Therefore, we can not guarantee that we can stop the order from being shipped.

4. Hvilke fragtfirmaer leverer I med?

Alle ordrer sendes med GLS og leveres til en GLS pakkeshop, virksomhed eller privat.

Bytte og retur

1. Hvordan bytter jeg en vare?

Hvis du ønsker at bytte et køb til et andet produkt, størrelse eller farve, bedes du oprette en ny ordre og returnere den/de ønskede produkt(er) via vores returformular.

Du skal bruge dit ordrenummer og e-mailadresse for at modtage returmærkat. Klik her for at komme til vores returformular.

Fremgangsmåde når du skal bytte en vare:

1. Opret ny ordre med de korrekte varer.

2. Returner vare(r) fra den oprindelige ordre via vores returformular.

2. Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du ønsker at returnere en vare, bedes du oprette en forsendelse via vores returformular.

Du skal bruge dit ordrenummer og den e-mailadresse der er brugt ved bestilling for at modtage returmærkat.
Klik her for at komme til vores returformular. Et ordrenummer vil se således ud: DK-XXXX.

Returmærkat vil blive sendt til din e-mail. Tjek evt. dit spamfilter.
Skulle du mod forventning ikke modtage returmærkatet, bedes du kontakte os på support@blshafnia.com eller via vores kontaktformular.

3. Hvornår modtager jeg min refundering?

Når vores lager har modtaget din pakke, vil beløbet blive krediteret tilbage til kontoen der er tilknyttet kortet der blev brugt ved køb.

Produkter der returneres skal være i samme stand og antal som oprindeligt modtaget.
Produktet skal være ubrugt og i original indpakning med intakte mærkater.

Det er ikke muligt at refundere beløbet til en anden konto end brugt oprindeligt.

Der kan gå op til fem hverdage fra returen er blevet behandlet, til pengene fremgår på din konto.

4. Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en forkert eller defekt vare?

Hvis du modtager en vare der er defekt eller ikke stemmer overens med det du har bestilt, bedes du kontakte os på support@blshafnia.com eller via denne formular, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Det er vigtigt at du inkluderer både dit navn og ordrenummer, når du kontakter os.

Vi betaler naturligvis for fragt både frem og tilbage, såfremt vi begår en fejl. Ønsker du at vide mere om vores garanti, kan du se vores betingelser ved at trykke her.

5. Kan jeg returnere min ordre til adressen på jeres hjemmeside?

Nej, det er ikke muligt at returnere varer fysisk på adressen. Brug venligst vores returformular, når du returnerer varer og aflever pakken i en GLS pakkeshop.

Du kan finde en oversigt over GLS pakkeshops tæt på dig her.

6. Er det muligt at returnere/bytte et produkt købt på blshafnia.dk i en fysisk butik?

Nej, det er ikke muligt at at returnere/bytte en vare købt på blshafnia.dk i en fysisk butik.
Produkter købt på vores webshop skal returneres til vores lager.

7. Er der forlænget returret til julegaver?

Produkter købt i december kan byttes eller returneres til 10. januar 2025.

Produkter købt på Black Friday kan byttes eller returneres indenfor 14 dage. Efter 14 dage refunderer vi ikke beløbet, dog tilbyder vi et tilgodebevis på det fulde beløb indtil 10. januar 2025.

Gavekort & Rabatkoder

1. Jeg har modtaget et gavekort. Hvor længe er det gyldigt?

Gavekort er gyldige ét år fra købsdatoen.

2. Kan jeg bruge mit gavekort i fysiske butikker der sælger BLS Hafnia?

Nej, desværre ikke. Gavekort kan udelukkende bruges på www.blshafnia.dk.

3. Jeg har brugt et gavekort ved køb, men jeg ønsker at bytte/returnere varen. Hvordan gør jeg?

For at bytte en vare købt med et gavekort, skal du benytte vores returformular.

Når vi modtager varen, vil du modtage et nyt gavekort fratrukket fragtprisen på 29 DKK.

4. Kan jeg bruge rabatkoder på specielle limiterede drops?

Det er ikke muligt at bruge forskellige rabatkoder på specielle limiterede drops, såsom fodboldtrøjer.