GRATIS FRAGT I HELE DK

FAQ

Forsendelse

1. Hvilke fragtfirmaer leverer I med?

Alle ordrer sendes med GLS og leveres til en GLS pakkeshop, virksomhed eller privat.


Levering :
I Danmark tager 1-3 arbejdsdage. Du modtager en e-mail med din ordrebekræftelse, så snart du placerer ordren og en e-mail når ordren er afsendt fra vores lager.
Ved international forsendelse tager levering 5-7 arbejdsdage.
I travle perioder som jul og Black Friday kan leveringstiden være længere.

Tracking:
Når du modtager din ordrebekræftelse, modtager du samtidig et trackingnummer.
Du kan følge din ordre via dette link.

Hvis du ikke har modtaget dit trackingnummer bedes du kontakte os på support@blshafnia.com eller via denne formular.


Ja, du kan se den fulde liste her:

Belgien, Bulgarien, Cypern, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Irland, Italien, Kroatien, Letland, Litauen, Luxemborg, Malta, Østrig, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tjekkiet, Tyskland og Ungarn.

Levering uden for Danmark koster 149 kr.


Hvis du ønsker at ændre eller annullere en ordre, bedes du kontakte os på support@blshafnia.com eller via vores kontaktformular. Vi vil derefter annullere din ordre. Ønsker du at bytte et produkt til en anden størrelse, vil din ordre ligeledes blive annulleret.
Husk at skrive navn og ordrenummer i din e-mail, når du kontakter os. 

Ønsker du at lave ændringer til din ordre, vil ordren blive annulleret, hvorefter du skal oprette ordren på ny.

Vi bestræber os på at pakke din ordre umiddelbart efter ordren er modtaget for at levere til dig hurtigst muligt. Vi kan derfor ikke garantere, at vi kan nå at stoppe en ordre fra at blive afsendt fra vores lager.


Det er dit eget ansvar at afhente din pakke inden 10 dage, da pakkeshops har begrænset plads, og de derfor ikke kan have pakker liggende i en længere periode.

Når en pakke ikke bliver afhentet i en pakkeshop, bliver den sendt tilbage til vores lager.
Når du ikke at hente din pakke til tiden, bedes du kontakte os på support@blshafnia.com eller via vores kontaktformular for at få pakken afsendt igen.

Retur & bytte

1. Hvordan bytter jeg et køb?


Hvis du ønsker at bytte et køb til et andet produkt, størrelse eller farve, bedes du oprette en ny ordre og returnere den/de ønskede produkt(er) via vores returformular.

Du skal bruge dit ordrenummer og e-mailadresse for at modtage returmærkat. Klik her for at komme til vores returformular.

Fremgangsmåde når du skal bytte et køb:

1. Opret ny ordre med de korrekte produkter.

2. Returner den oprindelige ordre via vores returformular.


Hvis du ønsker at returnere et køb, bedes du oprette en forsendelse via vores returformular.

Du skal bruge dit ordrenummer (EU-xxxx) og den e-mailadresse der er brugt ved bestilling for at modtage returmærkat. Klik her for at komme til vores returformular.

Returmærkat vil blive sendt til din e-mail. Tjek evt. dit spamfilter.
Skulle du mod forventning ikke modtage returmærkatet, bedes du kontakte os på support@blshafnia.com eller via vores kontaktformular.


Når vores lager har modtaget din pakke, vil beløbet blive krediteret tilbage til kontoen der er tilknyttet kortet der blev brugt ved køb.

Produkter der returneres skal være i samme stand og antal som oprindeligt modtaget.
Produktet skal være ubrugt og i original indpakning med intakte mærkater.

Det er ikke muligt at refundere beløbet til en anden konto end brugt oprindeligt.

Der går op 5 hverdage fra returen er blevet behandlet, til du kan se pengene på din konto.


Hvis du modtager et produkt der er defekt eller ikke stemmer overens med det du har bestilt, bedes du kontakte os på support@blshafnia.com eller vi denne formular, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Husk at inkludere både navn og ordrenummer.

Vi betaler naturligvis for fragt både frem og tilbage, såfremt vi begår en fejl. Ønsker du at vide mere om garanti, kan du se vores betingelser ved at trykke her.


Nej, det er ikke muligt at returnere varer fysisk på adressen. Brug venligst vores returformular, når du returnerer varer og aflever pakken i en GLS pakkeshop.

Du kan finde en oversigt over GLS pakkeshops her.


Nej, det er ikke muligt at at returnere/bytte et produkt købt på blshafnia.dk i en fysisk butik.
Produkter købt på vores webshop skal returneres til vores lager.

Gavekort

1. Jeg har modtaget et gavekort. Hvor længe er det gyldigt?

Gavekort er gyldige ét år fra købsdatoen.


Nej, desværre ikke. Gavekort kan udelukkende bruges på www.blshafnia.dk.

Kurv

Din kurv er tom.