SPRING/SUMMER 23 PRE-DROP ONLINE

GRATIS FRAGT I HELE DK OVER 399,-

FORLÆNGET RETURRET INDTIL 10. JANUAR 2023

THE BRAND

KONTEKST.

BLS Hafnia startede som et oprør mod den eksisterende modeindustri. Grundlagt af Besnik Miftari, som havde flere års erfaring i streetwear gennem arbejde hos Footlocker og Adidas. Han bemærkede, at modebranchen og trends primært var dikteret af industrien og ikke af forbrugeren. Der manglede kultur, og Besnik var forpligtet til at lukke hullet og skabe designs, der skulle repræsentere en ny bevægelse.

BLS Hafnia var ikke Besniks første modeeventyr. Da han kun var 12 år, startede han sit mærke kaldet 'Skywalkers', hvor han solgte t-shirts med print. Kærligheden til tøj og at skabe design blev ved, og derfor startede han BLS Hafnia.

DET HELE STARTEDE MED EN T-SHIRT

Det første produkt nogensinde var spoof-t-shirten. T-shirten der blev lavet i et stærkt begrænset oplag indeholdt en oprørsk fortolkning af den klassiske YSL logo. Logoet blev ændret til “BLS”, som står for "Bedøvende' Lifestyle". “Bedøvende” vækker genklang hos mange københavnere, og er et mantra, der opfordrer dig til at tro på dig selv og være ligeglad med andre siger. At vende det døve øre til folk, der ikke ser dit potentiale og tror på dine drømme.

T-shirten blev en internetsucces med enorm efterspørgsel. Det var her, Besnik sammen med sin yngre bror Burim Miftari begyndte at producere og sælge de allerførste BLS produkter. Hafnia, som betyder København på latin, blev tilføjet til mærkenavnet for at mindes den by, de voksede op i.

ET FAMILIEFORETAGENDE

Besnik og Burim har altid haft et tæt forhold og deler en kærlighed til tøj, musik og sport.

Hårdt arbejde og vedholdenhed er to udtryk, som blev indpodet i dem af deres bedstefar, der rejste fra Tetova i Makedonien til Danmark og skabte et liv for ham og hans familie på Frederiksberg. De to brødre er gået fra at dele værelse som børn til at dele et firma i dag. Deres drivkraft er at skabe repræsentative og kraftfulde designs og tidsløse kollektioner.

OPBYGNINGEN.

Til at starte med lanceredes kollektioner drypvist, og dette vakte stor interesse. Da Classic Logo Cap blev introduceret, voksede BLS Hafnia-fællesskabet sig større, og det samme gjorde efterspørgslen efter flere produkter.

GRUNDLÆGGENDE VÆRDIER.

TILLID.
Personlige relationer og samarbejde håndteres med dyb respekt for andre. Vi er gennemsigtige i alt hvad vi gør, og det er vigtigt for os at have et ærligt forhold til alle de mennesker, vi arbejder med. Vi tror på, at ærlighed og tillid får det bedste frem i mennesker.

ARV.
Gensidig respekt og oprigtighed er grundstenene til at bringe vores vision og mission ud i livet, og vi fokuserer meget på hvilket afsæt BLS Hafnia sætter. Det er meget vigtigt for os at efterlade en arv, næste generation kan være stolte af.

DIVERSITET.
Vi tror på, at vores forskelligheder som individer i fællesskabet gør verden til et bedre sted at leve i. Derfor hylder vi mangfoldigheden og tør tænke anderledes. Vi opfordrer enhver person til at være tro mod den, de er.

EN NY BEVÆGELSE.

Besnik og Burim har altid fundet ligeværdige i kreative fællesskaber. Da de voksede op, forfulgte de fleste af deres venner, inklusive Kesi, Benny Jamz og Gilli, en karriere inden for musik, hvilket betød, at de observerede en ny kulturel bevægelse.

En bevægelse skabt af ungdommen, der havde brug for en stemme i dansk mode, et mål, der kan nås, hvis man drømmer stort. BLS Hafnia er bygget på handlekraft og inklusion, og det er præcis, hvad vores fællesskab er en afspejling af.

Kurv

Din kurv er tom.